اولین بازی بارسا در لیگ مقابل رئال سوسیداد.

fc barcelona.ir

بارسا در بازی ابتدایی، مانند فصل 1993/94 به مصاف تیم باسکی خواهد رفت. دیدار های بعدی بارسا با تیم های اوساسونا، والنسیا، ختافه، گرانادا، سویا و رئال مادرید خواهد بود. دربی مقابل اسپانیول در هفته هجدهم، همزمان با یکی از تعطیلات عمومی خواهد بود و آخرین بازی فصل برابر مالاگا برگزار خواهد شد.

تیم با مربیگری تیتو ویلانوا اولین بازی لیگ خود را مقابل رئال سوسیداد انجام خواهد داد. بازی در تعطیلات آخر هفته، هجدهم یا نوزدهم آگوست در نیوکمپ برگزار خواهد شد. آخرین باری که دو تیم در مسابقه اول در لالیگا مقابل یکدیگر قرار گرفتند به فصل 1993/94 برمی گردد، جایی که بارسا با مربیگری یوهان کرایف، با هت تریک مهاجم برزیلی خود روماریو - که اولین بازی خودش را برای تیم انجام می داد - با نتیجه 3-0 پیروز شد. آخرین بازی فصل مقابل مالاگا در یکم ژوئن خواهد بود.

 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


یک شروع بسیار سخت

اف سی بارسلونا یک شروع کاملا پیچیده را در این فصل خواهد داشت. بعد از اولین بازی مقابل سوسیداد، مسی و هم تیمی هایش به دیدار اوساسونا در پامپلونا خواهند رفت جایی که پارسال با نتیجه 2-3 شکست خوردند. سپس والنسیا به نیوکمپ خواهد آمد و در بازی چهارم، بارسلونا به ختافه خواهد رفت؛ زمین دیگری که سال پیش بدون هیچ امتیازی از آنجا بازگشتند(با شکست 1-0). در مسابقه ششم آنها برای دیدار با سویا به سانچز پیزخوان خواهند رفت و هفتم اکتبر در ورزشگاه نیوکمپ، در اولین الکلاسیکو فصل در برابر رئال مادرید صف آرایی خواهند کرد..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا دهقان

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 42848
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1